joi, 10 ianuarie 2013

CAFEAUA DE DIMINEATA

dansul fulgilor de nea...frigul sa mai lasat...porumbelul e tot acolo si ma priveste..e trist...azi nu am chef inca sa deschid geamul sa arunca paine ...mai tarziu putin...ceasul a sunat tare de dimineata...si mirosul cafelei ma lovit in somn...ador cafeaua...am inercat toate sortimentele...dar cea mai buna e tot cafeaua turceasca(grecii zic ca e greceasca...turcii ca e turceasca..si tot asa)...de eu ador cafeau greceasca facuta la nisip...doamne ce aroma..ce gust...si un pahar rece de apa langa...de acolo apa e ieftina nu ca la noi..am glumit..e traditie..langa ceasca de cafea grecul iti aduce si un pahar de apa....aici apa o platesti...de e tare scumpa in romania nu avem apa..pot scrie mult despre grecii...au clasa si finete...si ador stilul lor de viata frumos si civilizat....porumbelul a aterizat ca avionul la geam...de m-a simitit ca vreau sa beau cafea...am zambit...smecherule....
porumbei se iubesc pe viata stiati asta..oare oaenii de ce nu invata cate ceva din jur...de la dansul fulgilor de nea...de la animale si pasari....de la natura ..
am sunat-o pe sofia sa vina la cafea si asa eram deja singura...ai mei sau dus la vanatoare de rate..au venit niste cunostinte grecii aici pt.hunting...asa ca cafeau nevorbita nu are gust...hahahha...
-sofia draga mea vii la cafea...
nu o pot lasa e singura si divortul e o experineta urata mai ales cand iubesti..
-nu...era raspunsul ei...c-am sec..inca dorm....
-aha ..ok esti bine?...
-da...
-pupi....vb....
-vin mai tarziu ..am stiri noi....pupi...
-offf...mai bine nu imi spuneai.....sti ca pana imi zici nu ma mai linistesc...
-ok...pupi...
porumbelul era defapt vestea mea...asa imi spunea bunica daca vine la geam si bate porumbelul e veste...uite ca era adevarat...
un pic sa vad stirile..ador asta la cafea...sau tot ce  e de dimineata....noutate...
alt divort de rasunet...andreea si stefan banica...nu stiu mereu am crezut anu va rezista cuplul lor...nu stiu de ce...dar eu nu-i vedeam potriviti...asta e doar strict parerea mea...
imi place ca nu isi spala rufele in fata lumii...au clasa asa e frumos...cand traiesti cu un om sa nu faci apoi circ...ninge slabut...fulgi danseaza ca un balerin parasit de partenera...as vrea o raza de soare....nu e...ador sarele si marea...soarele e veseie...e viata....mai e putin si trece si iarna asta....si incepe renasterea pamantului....
AH....trebuie sa fug undeva am uitat ca am ceva de platit o factura si de cum sant obsedata sa le platesc la timp...trebuie...
nu o mai astept nici pe sofia pt cafea....
sorb linistita inca un strop de cafea bunaaaa...
ma gandesc la agapi(barbatul meu)..ce face oare?...sant rate?...au vanat sau nu?...
o sa va povestesc o zi la vanatoare de rate...
eu nu ador asta am fost o data si le-am speriat ca sa nu poata ei vana..dar nu am stat mult era frig de mureai..-20 de grade...tot grecii erau la vanatoare...se palngeau de frig e si normal in grecia nu coboara sub 5 grade cu plus...greu sa reziste aici...le-am dus putina tuica dar eu daca nu sant invatati sa bea...atunci cum....
insa au si baut putin..au mancat si slaninuta...are in grecia nici nu exista...
dar lasa acum ma gandesc la sofia si la ce are sa imi spuna....as vrea sa gaseasca pe cineva ...e grea singuratatea...eu stiu cel mai bine...mai sorb o gura de cafea...si am plecat....

Niciun comentariu: