joi, 10 ianuarie 2013

SOFIA SI DIVORTUL

si uite ca nu am somn ..la tv ce sa mai vezi numai nebunie...toata  lume se cearta sau ...pipitze cum le zice al meu la tipe gata siliconate ..inebunite sa devina toate vipuri...si ce mai vipuri...saracutele...dar dac prinde la public e bine..eu nu ador can -canul ...desi uneori ma mai uit....vreau o ciocolata calda dar de la dozator....e tarziu si nu am de unde sa iau....azi m-am intalnit cu sofia..era rosie in obraz de la frig..cercanata de zile de nesomn...era trista...
-ce ai fata?
-nu am nimic dar viata mea e rece ...simpla...urata fara soare...
-lasa ca iese soarele si pe strada ta...
sofia e o cunostiinta de a mea...venea de la notar...a depus cererea de divort..
ce sa faca saracuta ....sotul ei de mai bine de un an sa inchis in el...ce nu a incercat...la ce nu ne-am gandit ..poate are o amanta...poate e bolnav...dar nu era bolnav dupa jocurile de noroc...vedea ea ca nu are el banutii dar de zicea ca cine stie..azi aa..maine asa..zilele au trecut..acum o luna i-a spus sa inainteze divort...gata te las sa pleci ..zicea el..nu ma pot intoarce...nu ma pot lasa ...nu vreau...saracuta sofia a cazut din cer...numai la asta nu se astepta...
-mai bine avea o amanta imi zicea
-esti dusa cum ...ai fii acceptat.
-da..si sti de ce ..pt ca de acolo poate tot se intorcea la mine...dar jocurile mi l-au furat gata...
lacrimile curgeau dinochii ei obositi si tristi.-lasa draga mea ca va fi bine i-am zis...
cum sa fie bine cand iubesti un om si el iti spune ...hai depune cererea de divort....
offfff....
ce durere.....
nu ma pot gandi....
nu vreau sa ma gandesc....
-sofia draga mea hai la un ceai.....
-da ...hai sa mergem...
m-am bucurat ca poate o pot ajuta....
as vrea ca lumea sa fie bine..
sa se iubeasca
sa nu se desparta ...
sa fie frumos...
doamne sufar si eu cand vad asta
uneori ma rusinez sa spun ca eu cu agapi santem bine...lumea nu mai crede in iubire ...poate pt ca nu mai exista ...sau pt ca nu mai e timp de iubire...sau poate pt ca...nu mai stiu ce sa mai zic...
-sofia uite ce frumos ninge...
-da....
a zambit..
-sti chiar ma bucur ca am mers la ceai cu tine mi-a zis ....uite trebui sa fiu tare...
-trebuie e greu prima luna dupa divort vb din experienta ....cauta sa umpli golul cu altceva eu am socializat mult pr retele de socializare...am facut sport....am avut prieteni dragi care m-au ajutat....hai capul sus ...va fii bine...
a zambit din nou...
ceaiul era aa de dulce...cald...bun...dupa o inghititur buna....m-am simtit bine...
am inceput sa ma gandesc cu anii in urma la divortul meu...si uite ce mult timp a trecut....
parca nici nu a existat...nu stiu...sau dus anii ...zilele...eram iarasi la brasovul meu drag...ninge...si parul lung si negru al sofiei ascunde tritetea vietii ei...soarbe linistita ceai..
-sti gata mi-a trecut..o sa merg inainte....
-da?
-da
-ma bucur
-trebuie sa plec.....nu am gatit nimic...
bine...
sofia a mai ramas la ceai...eu am plecat si pe drum o clipa am zis...doamne eu sant norocoasa ...multumesc....ningea frumos pe parul meu lung negru..zbir si telefonul meu....da......



Niciun comentariu: