vineri, 11 ianuarie 2013

RATE SI GRECI

cica lumea nu are banii..ca sa vedeti in seara asta eram undeva la un restaurant nou aici in brasov...de..mi-au venit niste grecii la vanatoare si i-am cazat acolo...la parter este restaurantul..frumos curat...cica nu avem noi lucruri bune...chiar pot spune foarte frumos...muzica buna live..o fata inalta frumoasa canta muzica populara...mesele gemeau de lume...rasete si voie buna...mancare de de calitate doar patronul are si fabrica de mezelurii..bravo lui...asta da semn ca cine vrea ceva bun si de calitate poate face si in romania...nu este un tip din cei care vor sa se inbogateasca peste noapte...a facut o fabrica ..mica la inceput de mezeluri...apoi a extins-o aqzi are si hotelul de trei stele eu i-as da 4 merita din plin...camerele de lux...grecii mei sunt supra incantati...mancare le place tare mult...ca sa vezi ce le-a placut mult...supa gulas nu exista in grecia...hai sa mai ascultam o stofa...cica ..canta ea...cu ce m-am ales in viata...dimitris ma intreba
-ce zice?...
-e na ce zice ...am zambit eu...vanatorul meu e obosit dar pasiunea il face sa fie plin de poveste...
-ai vazut cum a cazut rata?...
-cine ..eu?am intrebat...
-da ....de parca ma si interesa de rata...
nu ma pasioneaza nu am avut vanatorii in familie...gandul meu era deja departe...la grecia ...soare..mare...nu la rate...mi-e dor de soare...nu iubesc deloc frigul..dar aici sant nu pot schimba asta cu nimic...
baietii povestesc si rad...si eu ma gandesc ce frig va fi maine...mai sorb putina cafea..ca atat imi face pofta la ora asta...mancare miroase f bine....o sa va pun o poza sa vedeti....dar cafeau e si mai buna..daca esti in pasion ca mine dupa cafea...de aia inteleg si pasiunea lor pt rate..asa sunt si ei...
ospatarul imi vb numai mie...nu stie engleza m-am gandit...
-don.t speak english il intreba dimitri...
-speak...raspunde el...rotofei si rosu in obrazi...
mi-a venit sa rad ....
pe un perete atarna frumos un aranjament de flori...imi parea rau ca nu a venit si fiul meu la o cafea...da ..tineretul are alta viziune despre viata...
intr-un colt un cuplu dansa inlantuit ca o vita de vie...pe un ram...grecul meu venea de afara dansand si el putin ca de romaneste abia invata acum cum se danseaza...ma facea sa zambesc..de fapt mereu ma face sa zambesc..
trebuie sa plec...deja m-am plictisit...abia stiu drumul..e si ceata ..nu vad nimic...
in urechii imi tot rasuna glasul dulce...sa ai grija la drum...
frigul de afara imi biciuia fata..imi placea..
luminitele brasovului drag abia se zareau prin ceata...
totul era in urma..asa ca un vis...
m-am trezit realitatea..e mai dura cand pasesc pe usa care larg se deschide inaintea mea...acolo e durere si cum sa o alini....nu am atata putere..ma simt uneori slaba si neputincioasa in fata boli..a dureri..a saraciei..
asta e viata uni se nasc..alti se distreaza si alti mor...
a mai trecut inca o zi...
rate ...greci...viata...si...boala...

Niciun comentariu: