duminică, 27 ianuarie 2013

SOFIA SI DIVORTUL 6

ninge si gustul bun al cafelei ma face sa ma gandesc la sofia..
nu am vb de doua zile..
eu am fost plecata si ea nu ma sunat...
am fost la mormantul parintelui arsenie boca..ce bine m-am simtit..ce bine a fost..mai ales ca am fost exact cu cine imi doream sa merg...in sfarsit dupa doi anii de dorinta am ajuns...
ce am simtit acolo...
e atata mister si putere acolo ca imposisbil sa nu simtit ceva..daca ai sufletul putin alb..simtit..
si poti continua viata care in fiacere zi e grea..si 
patata cu negru pe albul imaculat de zapada..
-da...
-pai nu am mai vb deloc..unde umbli mai sofia/..
-am noutati..
-bine..pun sa iti fac cafea?..
-da..
ce fericita eram ca ma sunat..asteptat sa aud ce noutati vea...
stiam ca a inceput la sala mi-a trimis sms...
asta ajuta in starea ei de dupa divort..si dupa incercarea ...nereusita ..de asa zisa sinucidere...nu cred eu ca chiar a vrut dar ceva ...timid a incercat....
-am cunoscut un tip....razand imi spune...
-da/..zi mai departe vreau sa stiu tot..
-pai inca e timid totul intre noi ..dar chiar imi place de el...are o afacere..e si el divortat si parca ne-am si simtit sufleteste atrasi...
-asta e bine..unde l-ai cunoscut ?..la sala..
-nu draga...la benzinarie mi-a cazut telefonul..si el m-i la ridicat cand am dat ochii in ochii unul cu altul am inceput sa radem..si uite asa mi-a  cerut sa stam acolola o cafea,,....si i-am telefonul...
dupa ce m-a sunat asta pe seara..am simtit ca il stiu de cand lumea..
offf...ce bine ...
-da imi bate tare de tot inima cand il aud...
-asta e de bine..asa eram si eu cu iorgo..
-l-am vazut pe george...
-ei si ce iti veni sa imi spui...sti ca nu mai simt nimic pt el..de parca am si simtit vreodata ceva...
-era tare trist
-sofia te rog schimba subiectul...george e de trecut...
-nici azi nu stiu sigur de ce v-ati despartit ..vezi tu esti mai inchisa si nu spui...
-nu e adevarat..nu a venit vorba asa de mult despre asta...
-uite ma suna andrei..
-a andrei il cheama...dar pana sa spun eu...deja fata sofiei se lumina incepu sa rada...asta era bine...as vrea sa-i fie bine si sa nu mai treaca printr-o alta dejamagire..poate chiar e un baiat bun...sa lasa-m timpul sa il descrie..in realitatea lui...
sofia sa ridicat si a plecat trebuia sa iasa cu el...
eu ma pregatesc sa fac un cake am maine musafirii la masa si vreau sa fie bun...
ce zi si azi...

Niciun comentariu: