duminică, 13 ianuarie 2013

SOFIA SI DIVORTUL-3

sofia n raspundea la telefon..asa o teama ma cuprinse...mereu imi aparea in fata icoana ei intinsa pe canapea cu ochii inchisi si gandul ca ar putea sa se sinucida ma urmari azi toata ziua...eram inebunita ..am sunat de cateva ori ...telefonul parca era mult..doamne ai grija de ea nu o lasa sa faca ceva rau..asta ziceam mereu in gandul meu...parca masina nu se incalzea repede sa ma duc pana la ea acasa...pe drum era asa aglomera ..o pereche me trecere au inceput sa se sarute..mai ine era sofia cu al ei iubit...eram sigura ca nu era bine.. de ce trecea timpul simteam un nod in gat si ...vedea haul care se casca si ea cadea in el...la radio era melodia lui withney..pai da parca si asta imi aduce aminte ce a facutt...m-am gandit pt o clipa...
telefonul meu suna ..era o cunostinta dar nu aveam chef sa vb eram prea ingrijorata de situatia sofiei..de ce sa nu imi raspunda...ba...din contra ea ma suna des de tot...
masina ei era parca in curte...usa era incuita...nu raspundea..stiam ca bucatarie lasa geamul un pic deschis..uneori la nervi mai fuma...un trandafir rosu se zarea intr-o glastra..totul parca era inghetat nu se auzea nimic...am strigat-o de cateva ori..ea fara masina nu pleca nicaieri...am mai sunat-o o data..se auzea prin geamul crapat putin sunetul telefonului...eram sigura ca e inauntru...mi-am adus aminte ca mi-a dat o cheie ieri..nu stiu de ce a facu-o ..rasul ei de dimineata ..totul imi prezenta o imagine de groaza....nu gaseam cheia...
-doamne sofia ce ai facut...
era intinsa pe canapea ..abia rasufla ..lesinata...mainile cadea pe langa corp inerte..
ce ma fac...
ce a luat...
am sunat la salvare...am strigat-o ..am miscat-o...am inebunit..salvarea nu mai venea...eram in stare sa o arunc in masina mea sa fug la spital...clipele parca treceau...ca orele..langa masuta era o sticla de whisky d jumatate..stiam ca ea nu bea...casa era parca....inghetata...offff mai sofia...ce ai facut...
-sti ce a luat ma intreba doctorita
-nu ...
salvarea demara in goana...
la urgenta era un prieten de al meu doctor...asta mi-a dat speranta....
sigur a baut si a luat ceva calmante..au zis ei...
nu mai stiam ce sa zic...ce sa spun...m-au intrebat de viata ei....ce sa spun..era divortul vina...dar cine intelege ...cine stie cum e dupa divort daca nu treci prin asta...
doamne parca se termina lumea nu mai exista viata ....viata exista si dupa divort...
doctorul un tip inalt cu barba ochii mari negri patrunzatori...zambi..e beata...si cred ca drogata...nu va muri dar trebuie sa te trimit cu ea la un psiholog...mi-a spus...of doamne multumesc..deci se va face bine...
dupa 2 ore vb cu sofia si eram asa de suparata..
-de ce mai sofia...
-nu sant asa de puternica ca tine mi-a raspuns..
- sofia eu nu sant puternica eu ma rog sa ma intareasca dzeu zilnic...
am si eu slabiciunile mele...friciile mele..dar nu ma gandesc mult la ele..viata merita traita din plin...
-draga mea viata e plina de florii frumoase...nu te lasa...
-maine cu vei iesi de aici mergem la psiholog...
-ok...si adormi din nou...
doamne cum pot oamenii sa clacheze asa usor..nu mai e credinta cu anii in urma bunicile noatre ar fi facut asa ceva...dar de ca sa faci asta trebuie sa te doara tare ceva ...sa nu ai pe nimeni...sa stiu si eu ce e in sufletul omului...sau poate chiar sa ai un pic de depresie...
imi era tare mila de sofia..
ma bucur ca e bine acum ..e pe mana buna..stiu ca george va face tot pt ea..e doctor bun si pune mult suflet...si ne stim de mult...
multumesc doamne ca e bine sofia ..si ca un om bun va avea grija de ea...
- trebuie sa plec fata draga...maine dimineata la prima ora sant la tine...nu mai scapi asa usor..pe un ton mai dur i-am raspuns...
-te iubesc si multumesc draga mi-a abia mi-a raspuns si a adormit din nou...
parca era alba ca zapada chiar era alba...
nu pot sa o pierd am mai pierdut pe cineva grav dupa asa ceva...nu mai vreau...
voi lupta sa o ajut...si voi invinge stiu sigur dzeu ma va ajuta...
mie frig vreau o ciocolata calda..
am iesit si pe hol era un automat...dupa o gura de ciocolata calda m-am simtit mai bine...
vreau acasa dar prima voi trece pe la biserica ca sa multumesc domnului...
doamne ajuta-ma...

Niciun comentariu: