sâmbătă, 12 ianuarie 2013

ZORII DE IUIRE

iubirea ce este....cum este...de unde vine...tronul de aur sau de lemn..d-zeu unde sta pe tron de aur ...nu pe cel de lemn....d-zeu nu are nevoie de tron de aur el are tot...el ne-a creat si lumea e celula lui...el e binele...si noi santem binele..dar daca noi nu mai lasa-m binele sa stea in casuta sufletului ...il aruncam afara....el e iubirea...unde mai e iubirea....nu mai exista ...nu mai lasa-m sufletul sa zboare...sa radieze...sa straluceasca...nu ne mai bucuram de ce e frumos...ne scaldam intr-o mocirla zilnica si nufarul cu frumusetea lui se scufunda...pt ca radacinile raului il trage in jos...hai sa fim mai buni...sa iubim...si ce putem spune despre iubire...pai cand iubesti nu vedeti cat de frumos este...razi...zambesti...stralucesti...nu minti...da...dar iubesti doar o persoana...sa privim prin ochii de copil si sa iubim aproapele...fiecare dintre oi are un bob bun intr-o pastaie ...sa il scoatem ...sa il plantam...si incet sa rasara iubirea...e greu...pt ca mai usor e sa fi rau....mai usor e sa vb de rau....dar sa nu uitam ca in fiecare dintre noi e d-zeu..pe el il vb de rau...si cuvantul dupa ce a fugit din gura devine in univers..o bomba...si intoarcerea va fii da pt ca tu ai dat drumul cuantului ...dar intoarcerea va fii ..bomba atomica...
s-a divortat  prietena mea sofia ..nu am auzit o vb rea despre el...numai povesti frumoase parca el ea un inger...asta e iubirea despre aproape...si cred sincer ca ea intr-o zi va fii iubita mult de un barbat..pt ca cuvantul ei iese ca o luminita...si se va intoarce lumina pura calda...frumoasa...eu am trait aceasta luminita s azi..m-i sa intors lumina...e mare ...frumoasa ...calda...stralucitoare...
iubiti-va...pt ca e frumos...
nu mai lasa-ti intunericul sa va acopere....
dumnezeu e iubire...el nu vrea nimic...vrea sa fim doar noi...cpilul de 3-4 anii care rade ...are nu uraste...care straluceste...care nu alearga dupa material...
eu cred ca deja lumea sa sfarsit si de anul asta a inceput alt an..anul spre iubire...spre culoare...vom vedea schimbari mari...vor fii..la fiecare....eu ma voi stradui sa fiu mai buna...imi doresc asta...
nu mai vreau intunericin viata mea...am avut destul cand alergam dupa material...
am cunoscut lumina si o vreau...stralucesc si simt abia acum ca traiesc...
luptati pt iubire....sunati-l pe cel care va facut rau...si spune-ti...alo...ce mai faci...si vedeti vedea schimbarea...va fi mare...te vei simti bine...lumina va invinge intunericul...asta e viata...sa fie traita frumos...prn iubire..
ce ne-a spus mantuitorul...iubiti-va ...iubiti-va aproapele ca pe voi insiva....si nu va mai fii greu...am simtit asta...parca aveam aripi...
nu pot ura...niciodata in viata nu exista o persoana pe care sa o urasc...dar ...exista un dar...nu eram ca azi...
iubirea ma schimbat...am inteles multe...sensul vietii ...am pierdut un frate drag...unde era iubirea aproapelui...pai nu aveam timp...era prina cu materialul nu vedeam  multe...
iubirea e soare...intra pana la celula si face descoperire...celula e perfecta e d-zeu...e bine...e liniste...e soare...si lumina...hai sa privim in sus ...sa nu mai fim asa de raiiiiii....sa nu ne mai incruntam...sa zambim mai  mult...de cei iubesc pe grecii pt ca au mai mult zambet...au iubire mai mare fata de aproape ...acolo am cunoscut mai mult acet lucru...aici am simtit din plin rautatea..peste tot...
coboram zilnic din bloc sa ridic corespondenta..nu ma saluta lumea...eu salutam...de ce ...a de a venit din grecia si are banii...iarasi materialul....eram intr-un grup de tipi asa zi-si...de acolo numai cati banii si pamant avea fiecare se discuta...am inebunit...vroiam grecia inapoi...acolo unde lumea doar ca stia ca locuiesc langa ei ma salutau..unde daca erai bogat hainele nu te tradau si nici cum te prezentai...
nu am fost saraca ca,copil si in familia mea am cunoscut multa iubire..tatal meu era numai zambet si bunatate..toti erau la noi la masa...mama mea o gospodina si o iubitoare de oamenii..saracuta..si azi iti da sufletul..asa ca fiind primul copil m-am nascut din iubire ..parintii mei s-au iubit..si nu pot vedea raul..vad doar bine in toti...si vreau sa si vad asta...nu vreau sa ma schimb..am mai iesit din autostrada binelui..dar am primit cate o palma de la viata..sia m fugit inapoi la strada ingerilor asa imi place mie sa-i spun...ador strada asta...e greu sa stai pe ea...drumul e ingust si ..ingerii au mare stralucire...daca esti negru cazi..te sting..dispariii..incet incet...si intri pe autostrada dureri...acolo...te rostogolesti..dur de tot...doare zilnic...si cand cauti strada ingerului...sau mai bine zis vezi undeva departe in orizont ca exista..dar intinzi mana...si cazi...daca nu ai putere nu te mai ridici niciodata...daca gasesti inca samanta iubiri in suflet...dinr-o data te inalti..zbori...stralucesti...si e bine...
VOI CONTINUA..AM MULT DE SPUS AICI...

Niciun comentariu: