sâmbătă, 12 ianuarie 2013

SOFIA SI DIVORTUL

sofia era la usa mea...lacrimile siroiau pe fata ei mica si frumoasa...pacat de culoarea frumoasa a ochiilor ...durerea se vedea clar pe fata ei..am spus eu prima luna e greu...obisnuinta...
-ce sa intamplat sofia?...
-ma doare capul de la plans...
-lasa ca iti face bine..hai inauntru sa bem o cafea..
nu stiu dar eu la o cafea simt ca totul se rezolva...
-mie dor de el si de zilele bune...
-va trece stai cuminte....
mirosul cafelei ma linisti si pe sofia...
-am incercat sa socializez pe un site ..imi spuse sofia..dar nu ma atrage inca nimic..
-e devreme..stai si tu putin..
-vreau sa am pe cineva sa ma iubeasca...
-hai ma sofia toata lumea vrea asta...rabdare...hai sa mergem la biserica astazi...uite pe mine m-a ajutat mult sa cred...roaga-te si tu putin...
-a nu stiu  nimic ce sa zic
- zi;;doamne ajuta-ma ..simplu e un inceput..
-doar atat...
-da..atat...o priveam..avea parul negru frumos azi era intins..era  femeie destul de frumoasa..ochii albastri straluceau...buzele vopsite putin ...si  fata rotunda perfecta...era o femeie frumusica...ma gandeam de ce sa nu aibe noroc de un barbat care sa o iubeasca..un copil..uite daca avea un copil acum era mai usor avea ocupatie...asa...
-ma duc la shoping....
-adica la cumparaturii ...am zis eu...
-da...
-eu nu vin ...ma duc la fratele meu la mormant...
-tie dor de el?...
-da...
mai sorbi o gura de cafea...se pierdu cu ochii pe geam ...la un fulg de nea ce dansa...probabil se gandea la el...la viata lor...la  zilele bune...la iubire...la tot ce era frumos...sau of...m-i sa facut frica...
-ai grija de tine i-am spus sa nu faci vreo prostie...
-ce sa ma sinucid?...si radea prea nebuneste...
-da...
-m-am gandit...
-vai esti nebuna?...
-da ..sunt nebuna uneori...
-te rog sa sti ca sant langa tine...sa nu faci asta..te rog...viata ti-a dat-o dzeu nu trebuie tu sa o curmi...viata e frumoasaa...e doar o cumpana acum..nu te lasa prada intunericului...pentru ca te  va trage in jos...uitate in sus la lumina..si vei avea lumina mereu...roaga -te si spune ..doamne ajuta...si vei vedea va fi bine draga mea..te rog inca o data...
-uneori as vrea sa se termine..dar apoi ceva ma face sa sper ca va fii bine..
-ei vezi..va fii si soare pe calea ta...capul sus...
-plec dragut-o la o plimbare...
-bine..vb la telefon....
-da...sa sti ca tin mult la tine...si voi lupta...
si eu te iubesc...
ne-am despartit frumos..si am ramas pe ganduri nu pot sa ma gandesc ca ar fii in stare sa isi curme viata nu pare ...dar uneori cand nu mai ai putere ...credinta...vointa...totul se poate...
cafeaua mea se racise...poate chiar trebuie sa ies la aer si sa ma gandesc....poate sa o duc la un psiholog...da asta voi face...doamne ajuta-ma....

Niciun comentariu: