joi, 17 ianuarie 2013

MULTUMESC

-multumesc frumuseti tale
-multumesc ca existi..
-multumesc ca luna sa facut chipul tau si ma scaldat in lumina..
-multumesc ca iubirea ta e asa de mare si ma invaluie ...ma fereste de rau...
-multumesc tie dragstea mea ca existi in serile mele de singuratate...
-multumesc doamne ca mi-ai dat cea ce niciodat nu stiam ca exista....si mai facut sa cred in iubire...sa iubesc..sa ma schimb...sa stralucesc...sa fiu fericita si fara lucrurii multe materiale...sa imi bata inima cu putere daca nu te vad o ora...
-multumesc soarelui ca straluceste si ma scalda in lumina frumusetii lui....mirosul flori de salcam primavara...frumusetea si lumina trandafirului ...
-multumesc iubire ca existit...zbori...stralucesti....adori...dragoste...lumina pe geana ta si iubire din gura ta ...pe buzele tale flori de crin...si mainile tale atingere de catifea...sarutul tau dulceata capsunei ...si privirea ta calda ca sorbitura de cafea pe care o ador...imbratisarea ta adiere vantului usor de primavara....zambetul tau petale de trandafir pe roua fetei mele...mangaierea ta picaturi si stropi de miere
-multumesc iubire ca mai atins cu petala dragostei in fiecare zi de cand te-am cunoscut si am inteles ca totul e pierdere si neant fara a intelege scopul vietii care este..ce...este iubire...
-multumesc mamei pt ca mi-a dat viata...pt ca ma facut sa simt iubirea de mica...pt ca azi exist si iubesc...
-multumesc frumusetii cerului de dimineata cu rasaritul care apoi ma scalda in lumina si ma invata sa fiu frumoasa in suflet..
-multumesc fulgului de nea ca ma invatat sa dansez dansul dragostei si frumusetea si puritatea albului..
-multumesc copilului meu care zilnic imi da raza de sinceritate..frumusete..dragoste in ochii lui mari si negri..cand imi spune...mami...dimineata..
-multumesc la toti prietenii mei care simt ca mine..au frumusete si exista..
- multumesc oameniilor care chiar si rau daca imi fac...incearca sa ma faca pe mine mai buna...
-multumesc doamne ca am deeschis ochii..traiesc..iubesc...simt frumusetea vietii..ador...stralucesc...fericirea ma inunda...si totul este numai ..IUBIREA SI DUMNEZEU!


Niciun comentariu: