joi, 31 ianuarie 2013

SOFIA SI DIVORTUL 7

ce seara trista..
mirosul de cafea nici nu ma mai atrage..
sufletul meu e trist fara perechea mea...asta e viata mea..
afara ploua incet si drumul spre aeroport e greu si gri..
asta e viata uneori...
telefonul suna iar era un prieten de al meu dar nu ma mai alina sa mai vb cu nimeni..poate nimeni nu ma intelege si poate nici nu ma intereseaza dar e greu...doare ..e trist..si sec..ca un vin sec fara aroma...
cantecul ..lady in red ..ma facea sa imi aduc aminte cand  cu anii in urma inca ma durea la fel departarea ..credeam ca nu va mai fii vreodata adevarat si nu se va mai intampla..dar uneori este viata asa cum vrea ea..nu te asculta...nici daca ..mori de suparare..viata trebuie sa inainteze..clipa nu se opreste si lumea nu sta pe loc..totul se roteste ametitor de repede..ca o pala de nisip in vartejul saharei..te ameteste..te ridica si te inebuneste...
te inebuneste mereu..
dar clipa de fericire ..cat e ea..iti da puterea sa mergi inainte sa te avanti in valul lumii si sa traiesti...
sofia vorbea cu aceasta suparare...
sigur suferea pt iubirea ei...
deja iubea si iubirea doare ...lacrimeaza...straluceste...miroase a parfum de boboc de trandafir...si e frumoasa..e puternica ca david cand la invins pe goliat..are aripii si iti da fiori...iubirea este tot...
inca mai pot aculta descrierea iubiri..
mereu imi place sa scriu despre iubire..
mi se pare tot ce e mai frumos pe lumea asta si cred ca oamenii daca ar iubi mai mult nu ar mai alerga atat dupa tot ce este material si te oboseste..
iubirea este sufletul..inima frumusetea..
iubirea de aceea doare pt ca e profunda e inside...e puternica si e vesnica..iubesti o data si o data te cauta daca nu sti sa o tii fuge ..se duce..si nu mai vine..apoi degeaba..te racesti...te faci stana de piatra...nu mai esti om..esti doar un robot care traieste sec ca vinul fara nume...
iubirea este viata...
iubirea este fericire..
iubirea este zambet...lacrima..ochii dulci ca aroma de mura...
IUBIREA ESTE TOT...
Sofia povestea totul asa de frumos...sigur acest om merita tot..si merita deja simte cum inima ei bate ca un ceas...are fluturii in stomac..plaange..fericrea se asterne pe fata ei...dar iubitul pleca pentru cateva zile in tara cu afacerii si despartirea o doare...dar parca acum s-a mai linistit..sorbea trist din cafeluta care aproape sa racit..si ma privea cu ochii negri ca mura tristi..
-sofia lasa ca vine
-da...dar ma doare..
-inceputul iubiri..
-da..si imi place..
-ma bucur ca asa repede te-ai schimbat si te simti bine..
-iubesc..nu a fost iubire inainte ..mai repede obisnuinta..asta cred..acum simt cu e sa iubesti...cum ma gandesc toata ziua numai la el..cum vreau binele lui si nu mai sunt o egoista ca inainte...si vrea sa fie mereu bine...sant mai calma si vad zilnic cum ma schimb..
-asta e bine..arata ca iubesti..
-da...dar e un drum care inainte am crezut ca il stiu dar nu il stiu e ceva nou..totul e altfel..mie greu fiecare clipa fara el..si daca merge jos la tigara imi lipseste..asa ceva nu am crezut vreodata ca voi simti...
-asta e iubirea eu ti-am spus..si ai ras..
-am ras si eram o naiva dar ma bucur ca e asa..vreau zilnic s traiesc asa intens ..si sa fie frumos..
-va fii stai calma...
-abia a inceput viata ta...
-alo iubi...
zambetu;l fetei sofiei spunea tot la auzul dragului ei..ce fericire ..ce frumusete..ce iubire...
imi place sa vad oamenii asa...ce frumos..
IUBIREA...

Niciun comentariu: