vineri, 11 ianuarie 2013

DIVORTUL

parca stiam ca lumea se desparte...vb si eu despre divortul cunostiintei mele sofia...si uite ca toata lumea vb despre divortul andreei marin...lumea nu se termina...divortul este o experienta..pot vb si despre asta mult de tot...pt ca de am experienta mea..dar asta nu inseamna ca toti trecem la fel ca mine ...fiecare trece prin divort in felul lui...
adevarul..pe mine ma ajutat mult ca am avut copilul el..era si asa toul pt mine..deci nu am pierdut f multe...nu mai iubeam..deci nu ma durut f tare...am avut si o familie draguta de prietenii care m-au ajutat mult..eram in grecia..era marea..erau multe...divortul lasa urme...eu mai mult prefer divortul decat moartea ..e mai greu sa nu mai vezi deloc pe cineva..decat sa te desparti sa sti ca mai exista..si e bine..acuma si aici la fel..se poate discuta..de aceea  eu spun ce am facut si simtit eu...si intr-o casnicie cand se stinge flacara..sau poate nici nu exista nu te doare nimic...din contra te scapi e ceva ce te tara in jos..cand iubesti..ee...e jale...atunci nu are leac inima...chiar si sa te afunzi intr-o noua relatie..degeaba..trebuie sa treaca timp sa te asezi..sa te vindeci putin...si sa ai forte noi la drum..daca nu cel care vine langa tine plateste ce nu ai limpezit tu...
fiecare om are puterea lui..are taria lui..are durerea lui..
divortul exact nu e sfarsitul lumii...viata continua uneori mult mai bine si mai frumoasa ca inainte..alteori mai rau...depinde de ce ai invatat tu ca om dintr-o relatie...dar iubirea e frumoasa atat cat e sincera si adevarata...daca nu...asta este..mergi inainte...prin viata trebuie sa treci si prin greu si prin bine...toti o data si o data suferim..nu exista nimic perfect perfect a fost si este numai dumnezeu...asa ca ...restul e viata..cinica...dureroasa...frumoasa...cu iubire...cu viata...cu moarte...cu cer si stele..cu luna si florii...cu multe ...multe...multe...
divort...viata dupa divort...grea...primele zile asta e din obisnuita oameniilor...
dupa...continua...cauta locuri noi..oamenii noi...lucruri noi si atunci totul se schimba...
sofia nu are copii...asta e greu...pt ca chiar e singura...
eu am avut copil...ma salvat...nu mai  iubeam...iar m-am salvat..dar cred sa si in marile iubiri si tot se intampla...si ce se mai poate zice...asta e omul..relatia rezista cat tresalta inima..daca nu apar norisorii...si apoi ploaia...se stinge ...chiar si mariiile..mariiiileee..iubiri si acolo au fost despartiri..deci...
astazi nu mai e ceva nou divortul exista ,va exista...si oameni vor suferi mereu dupa un divort...nu toti insa asta spun mereu...
sofia ieri a depus actele..azi era destul de degajata...si chiar a flertat putin cu un tip...deci...ea care l-a iubit ...asa zicea inainte...sa degajat...bine eu nu cred...e doar o forma de a se ascunde si de a masca durerea...mai vedem pe parcurs...ce va face sofia...


Niciun comentariu: