duminică, 27 ianuarie 2013

SUFLETUL MEU

ninge frumos..linistit..alb imaculat...liniste...ce buna e linistea...
ce bine e sa ai liniste ..unde o ai?..in suflet..
cat de putin trebuie sufletului sa fie linistit..
v-ati intrebat vreodata daca tot ce alergam sa strangem sufletul are nevoie...
nu el are nevoie doar de lniste..se bucura de lucrurii marunte..
da ti-ai luat un inel scump..si te-ai bucurat pe monent..dupa e intr-o cutie intr-un colt...
dar ti-a zambit copilasul abia nacut..of..ce ferita esti...
de ce ..
e sufletul..
ai intalnit o prietena buna care mereu ti-a fost aproape si revederea da sufletului frumusete..zambet...
ce frumos..
dar ai cumparat si o geanta...
e si uiti dupa doua minute..cand stai cu prietena la un ceai si depeni amintiri...
e atat de misterios..
asta eram si eu cu anii in urma ..
ce ma bucura numai hainele..si totul era de doua minute...apoi iar eram trista...
si nu stiam ce am..
dupa l-am cunoscut pe iorgo..si am cunoscut iubirea..
ce e iubirea/..
e material..nu e sufletul in dans cu alt suflet..si uite ca m-am vindecat..de haine..de pantofii..si de tot ce sufletul meu nu vroia dar eu credeam ca asta ma  face fericita...
pt ca eram rece..goala..trista..sufletul cand se umple de vanitatea lumii se inegreste...il doare..ar vrea sa se scuture..sa iasa ..s zburde..dar cum..trupul si mintea il constrange cu nebunii...de care noi nu avem nevoie..
ar lpta dar moare incet incet nu mai poate..
mai bine zis..e parasit de dzeu..de tot..
tin minte ca singura mea fericire era copilul meu..dar el crestea si eram mai mult singura..si atunci..
de materialul era pozitiv in viata mea..credeam ca asta e fericirea...
o doream..dar nu o mai sismteam deloc...
cat de putin ne trebuie sa fim fericiti..
o vorba buna...
un sarut..
 iubire
si putini banii ca sa traim..
de material..dorim numai pt altii ca sa impresionam..
ca de rad alti de noi auzeam mereu cuvintele astea...
dar de ce ne pasa/.
ori ca ai ori ca nu ai lumea tot te vorbeste..asa e lumea..nu se astupa gura ei...
si daca te intereseaza cazi prada...si te vinzi pe tine..ca sa fie altii ok...
am spus stopla totul..
nu ma mai intereseaza ce zice lume...
desi de chiar nu ma prea interesa nci mai demult..
vreau sa simt fericirea sufletului..si voi lupta pt asta...
sa stiti ca putine lucruri ma mai atrag acum ma rog discut dintre ee materiale...
spiritual sunt bine...uneori simt ca zbor..poate cineva rade daca citeste...dar chiar simt...
cand cobor iar la vb lumii...pierd toata linistea mea...
dar lupt..
vreau ca sa fie alb...liniste..dansul fulguli de nea...iubire...liniste...
sufletul meu 


Niciun comentariu: