joi, 10 ianuarie 2013

O CANA DE CEAI

O zi de iarna rece rece...cold...as bea un ceai si unde sa il beau..
aha mi-am adus aminte...
-agapi pame gia tzai?
-nai kardoula mou...
uite asa ma privesc in oglinda si ma pregatesc ..da un pic de tus la ochii mei...zambesc anii au trecut peste fata mea..da si ..ah...tot la altele ma gandesc..trebuie sa ma imbrac...
miroase a tigara...nu o suport nu am cum stiu cat rau face la oamenii..
uneori mie frica sa nu mai pierd un om drag deja doi sau dus...acolo in lume ingeriilor..unde vom merge toti dar nu vreau acum asta...abia merg pe drum si ma ridic pt..ca de curand am pierdut pe cineva drag...
-agapi ti kaneis...aud vocea lui ...ce sa fac m-am lipit de oglinda o lacrima sa dus pe obraz in jos ...sa dus nu se mai intoarce...doare...dar sa dus..insa nu a trecut..durerea e acolo...
vreau o cup of tea....
am deschis usor usa si frigul m-a lovit cu o palma dulce peste fata...am simtit cum ustura...ustura..doare...inaintez...si suflarea...e ca un fum de tigara...e frig...
mana mea a prins usor mana inghetata dar inima calda plina de iubire a omului meu...el..cu ochi calzi ma intreba;
-ti-e frig agapi?
-nu...
chiar nu imi mai era frig...
a inceput sa ninga...ninge ata de frumos...se asterne usor pe geam..stergatorul alearga sa faca curat...
cafeneau era plina ochii de lume...fum de tigara full..si o muzica pur romaneasca dansa in urechea mea...
o fetita cu ochi de caprioara ne intreba ce bem...ce sa bem..e frig,,santem antialcool...asa ca bem ..ce..ceai..
-ceai de fructe de padure...am raspuns eu...
parca nici nu a auzit..de ce...unde se gandea...sau poate era obosita...
-ce doriti?...se scuza ea...
-ceai de fructe de padure...zambi..pt ca eram o clienta fidela..si c-am stia ce vreau...
am zambit putin si eu...
intr-un colt un barbat fuma si radea zgomotos de tot...
se insera...ningea frumos de tot..
masinile alergau nebuneste pe strada parca toti nu mai ajung ...toti se grabesc...si viata trece asa de repede..pe langa noi...nu mai intelegem nimic...
-oh merci ...ceaiul meu bun sosi..am sorbit cu placere...oh...si un sarut dulce pe fata...ce frumos si bun e ceaiul meu.....ador acest colt de cafenea...
o zi frumoasa a mai trecut..viata si iubirea merita din plin traite...dar daca ai noroc sa fii iubit si sa iubesti daca nu alergi si nu intelegi nimic...ceaiul nu mai are aroma...viata..e tulbure...si inima rece ca ghiata...

Niciun comentariu: