miercuri, 16 ianuarie 2013

SOFIA SI DIVORTUL...5

viata are frumusetea ei...
zilele au soarele lor
oamenii au bunatatea lor..
marea lovea usor tarmul si valurile dansau ritmul ametitor al iubiri...scoica mi-a intepat usor piciorul..daca inchid ochii simt raiul..asta e fericire..si marea..nisipul se lipi usor de mana mea in joaca cu apa..asta simteam band o gura de cafea..de ce ..pt ca ador marea...mereu ma confund cu marea..ma invalui..si dansez cu marea...simt soarele puternic pe pielea mea si mirosul de peste proaspat...sant poate mai visatoare astazi...
da sant sofia e mai bine...dupa ce a plans mult sa linistit si parca sa scuturat de sacul din spatele ei..
mi-a spus cum credea ca viata nu mai are rost..cum ca lipsea el..cum peripetia ei la spital a trezit-o si e gata sa mearga inainte..si cum de fapt..divortul ei..era o usa inchisa..si cum era gata sa deschida alta....sau a si deschis-o...
ieri a fost la psiholog..e  bine...pt ca nicioadat in viata nu a avut un dialog deschis despre viata ei cu nimeni..si asta o facea sa se simta bine..eu am indrumat-o la un prieten de al meu preot calugar care eu simt ca imi face mai bine ca un psiholog...dar daca inima e inchisa ..nu crezi mult in dzeu..nu ai cum sa intelegi..cum vreo 6 anii in urma nici eu nu intelegeam nimic ce imi spuneau altii despre credinta..eram cu inima numai dupa banii azi ..ma bucur ca m-am schimbat..ca am simtit fericirea interioara..ca iubesc...si  sunt iubita...ca e frumos...
sofia e tanara ...frumoasa...si cred ca va fii bine pt ea in viitor..eu o sustin...si o ajut..
-sofia vii la cafea?
-da..
cestile le ador de mlt la fel ca si cafeau..
imi place sa pun cafeau in ele si deasupra sa fie frumos zatul de cafea cu spuma..asa ...si mirosul cafelei umplu toata casa....
-draga mea spunem cu a fost la psiholog...
-spunem tu despre calatoria ta?..
- aaa..lasa ce am simtit eu acolo..poate daca spun unii rad..dar ..a fost nemaipomenit..dar lasa despre tine vreau sa aud..
-eee...pai psiholoaga ..e o tipa inalta ..bine aranjata...si buna la ce face..
-da..
da...m-am simtit bine...mai fac cateva sedinte..apoi ma las..o sa incep iar la sala..tu vii?...
-a nu mai merg la sala de un an si nu ma mai atrage...am alte mai frumoase si pt suflet de facut decat pt trup..si asa vreo 20 de anii numai pt trup am facut...si tot nu am fost fericita..acum ca merg pe drumul acesta gata...nu mai breau back draga mea...
-ce as vrea sa ajung si eu pe drumul tau..
-daca vrei eu te ajut..sa sti la inceput e greu...apoi..vine fericirea deplina..
-oooo...as vrea....
-auzi ..cica si george sa dus la psiholog...doamne dragul de el..inca iubeste cu pasiune ..femeia in rosu...
-draga sofi...mie imi pare rau..ce pot face...nimic...nu pot sa il ajut...
-da...ai dreptate...
-e dureros..
-eeee...este...
-cel mai greu e sa iubesti si celalalt sa nu simta la fel..sa nu te inteleaga...sa nu poata..e ce nu doresc la nimeni...sofia unde mergi acum?..
-la sal sa imi fac abonament...
- ai grija la sala unde mergi sant multe vedete sti la ce te referi....hahahah...o data mergeam si eu sa admir vedetele astea cu muschii la vedere...hahaha..dar erau alte timpuri.acolo l-am cunoscut pe george..era un tip sa nu zic cel mai frumos printre cei mai frumosi de acolo...ce timpuri ..ce copila eram atunci...
-poate gasesc si eu un george..
-acolo sigur vei gasi..totdeauna este un loc de facut cunostinta cu baieti frumosi....
-sofia multumesc lui dzeu pt ca exista agapi..pt ca exista el..pt ca exista alex fiul meu..pt ca exista fericire si fara banii..pt ca am cunoscut bucuria sufletului..pt ca exista soare...lumina...florii...viata...

Niciun comentariu: